Stories at aumatics

Maikel: Wat er gebeurt als een issue niet kan worden opgelost? Dat gebeurt niet!

Er zit aan ieder contactmoment met een klant wel iets unieks. Sommige Servicedesks zijn dichtgetimmerd met scripts en doorkiesnummers. Op die manier werken wij niet, want daar worden klanten niet echt mee geholpen.

Weet ik de oplossing niet, dan overleg ik met collega IT Engineers. Wij zitten bij Aumatics naast elkaar. Dat scheelt vaak in de oplostijd. Met z’n tweeën overleggen we dan, of als het nodig is met z’n drieën. Dat heeft als voordeel dat je leert van elkaar.

Zo kan het gebeuren dat ook collega’s met minder ervaring de oplossing geven. Of dat je komt tot een nieuw inzicht waarmee de klant wordt geholpen.

Mijn collega’s op de Servicedesk hebben een bepaald niveau om probleemoplossend te kunnen optreden. Dat is een bewuste keuze. Op de eerste plaats natuurlijk omdat je klanten zo weer op weg helpt, zonder doorkiezen of lange wachttijden. Maar ook omdat je zo intern de boel minder hoeft dicht te timmeren om de IT Security bij klanten te waarborgen. Wat er gebeurt als een issue niet kan worden opgelost? Dat gebeurt niet. We vinden altijd wel een
manier om het probleem te verhelpen.

Lijkt het je leuk bij ons te werken?

Bekijk onze vacatures en kijk of er iets voor jou bij zit!

Lees meer verhalen

Timo: ‘Veelzijdig werk in een goede werksfeer’

Timo: ‘Veelzijdig werk in een goede werksfeer’

Ben je op zoek naar een afwisselende baan in de IT? Die vind je bij ons, zonder twijfel. Door de samenwerking en het collegiale contact op de werkvloer heeft iedere dag iets bijzonders. En als ik een voorspelling mag doen: de komende tijd hebben wij uitdagingen...