Vacature

Servicedesk Medewerker

Medior

fulltime / parttime

Den Haag

August 2, 2022

De kennis hebben we, de klanten ook. Jij bent als Servicedesk Medewerker het eerste aanspreekpunt voor klanten en je staat ze dagelijks vriendelijk en vakkundig te woord. Je bent geduldig, servicegericht en komt snel met een oplossing zodat de klant weer vlot aan het werk kan!

Wat ga je doen bij ons?

Samen met een fantastisch team adviseer je mooie MKB-organisaties tot grote klanten op het gebied van écht moderne cloudoplossingen en hun migratievraagstukken.

De ene keer is dat een klein advocatenkantoor, de andere keer een groot drinkwaterbedrijf met 70 locaties.

Jij bent een ondernemende IT-pro die zijn of haar weg wel vindt. We worden geprezen voor onze klantvriendelijkheid en korte oplostijden, waar problemen vaak al direct aan de telefoon door jou worden opgelost. 

We kennen onze klanten en vragen niet om klantnummers. We zijn immers persoonlijk en begrijpen dat als klanten ons bellen, ze snel geholpen willen worden.

Je staat dan ook dagelijks klaar om ze te ondersteunen. Uiteraard heb je collega’s achter je om je te helpen waar nodig. Als Servicedesk medewerker blijf je je verantwoordelijk voelen voor het gemelde incident of change totdat deze gezamenlijk is opgelost en de klant tevreden is. Daar doen we het voor!

Je voelt je comfortabel in een groeiende organisatie waar ondernemerschap, teamspirit en humor de boventoon voert.

Hebben we je al enthousiast gemaakt?

Wij bieden jou:

  • een uitstekend salaris;
  • maandelijkse vergoeding voor lunch, fitness, plus bijdrage aan een goed pensioen;
    25 vakantiedagen;
  • Een premium laptop en bijdrage voor mobiele telefoon;
  • Je werktijden zijn flexibel, je werkt vanuit huis, op kantoor en soms bij de klant;
  • Interne begeleiding en certificeringsmogelijkheden zoals Microsoft 365 (een vereiste om te halen bij ons als je die certificering nog niet hebt)

Maar vooral: Wij hechten aan presteren in teamverband en een goed werkklimaat. Een baan als hobby, in een team met 21 echt écht leuke IT Engineers. Onder werktijd, maar ook erbuiten met teamuitjes, borrels en evenementen.

Wat vragen we van jou?

  • Jij hebt een sterke drive voor innovatie, je wil jouw kennis vergroten en verder ontwikkelen als Servicedesk medewerker. Dit maakt jou echt onmisbaar:
  • Je spreekt vloeiend Nederlands (ivm telefonisch klantcontact)
  • Kennis van Desktop Online omgevingen (niet vereist, wel een pré);
  • Ervaring met gebruikersondersteuning voor Microsoft 365;
  • Een paar jaar ervaring opgedaan in een soortgelijke functie;
  • Minimaal MBO/HBO denk- en werkniveau;
  • 32 tot 40 uur per week beschikbaar.

Wat Aumatics anders maakt als Cloud System Integrator

Bij Aumatics geen strakke protocollen of dwingende structuur. Wij halen onze energie uit de informele werksfeer, humor en enthousiasme. Nieuwe innovaties in de IT, producten en uitdagingen: ze intrigeren ons en ze zetten ons op het spoor voor écht eigentijdse IT Services voor onze klanten.

Groei jij mee als Servicedesk medewerker?

Mis deze kans niet! Solliciteer direct. We reageren snel op jouw sollicitatie voor Servicedesk medewerker.

Als je hier enthousiast van wordt, of, wanneer je hier meer informatie over wilt, neem dan contact met ons op!
Bel naar 085 489 12 40 of 06 143 321 21 en vraag naar Nicole Huisman of richt je e-mail aan n.huisman@aumatics.nl.

Of nodig jezelf uit voor een (virtuele) kop koffie-afspraak met onze technisch specialist Ralf. Je kan hem bereiken op telefoonnummer +31 (0)85 489 1249. Hij vertelt je graag alles over deze functie.

Wij belonen talent!

Onze collega’s zijn onmisbaar! Bevalt onze samenwerking? Dan ontvang je na de proefperiode €2000 premie! (bruto)

By the way...

  • Wij scannen jouw social media
  • Er kan eventueel een psychologische test plaatsvinden
  • De aanvraag van een VOG is vast onderdeel van de procedure

Heb je interesse? Spreekt Aumatics jou ook aan? Laten we om de tafel gaan! Zo ontdekken we of we een match hebben. Stel je vraag of reageer direct!

Nicole Huisman

HR manager

Verhalen van hier: API op maandag, IPA op vrijdag

Kajal: ‘Working at Aumatics gave me overview’

Kajal: ‘Working at Aumatics gave me overview’

Before I came to Aumatics, I worked at an Internet Service Provider Company. Troubleshooting customer issues was the highest priority, mainly about complex networks. And that’s what you do when the focus is mostly on customer centricity and process-based approach as...

Werken op het niveau van de grotere namen, maar dan flexibeler

Werken op het niveau van de grotere namen, maar dan flexibeler

‘Bij Aumatics heeft de informele cultuur de overhand, en dat werkt voor mij. Een plek waar je jezelf kunt zijn. Waar je niet de hele dag in pak hoeft rond te lopen of waar je moet opletten wat je doet of wat je zegt. Je kan dus lekker bezig zijn met de dingen die er...

Timo: ‘Veelzijdig werk in een goede werksfeer’

Timo: ‘Veelzijdig werk in een goede werksfeer’

Ben je op zoek naar een afwisselende baan in de IT? Die vind je bij ons, zonder twijfel. Door de samenwerking en het collegiale contact op de werkvloer heeft iedere dag iets bijzonders. En als ik een voorspelling mag doen: de komende tijd hebben wij uitdagingen...

Xander Bok: ‘We zijn hier niet van het micromanagement’

Xander Bok: ‘We zijn hier niet van het micromanagement’

Bij Aumatics geef je voor een groot deel zelf invulling aan je projecten. De grote lijnen worden uitgezet en daarna is het aan jou. Omdat je zelf verantwoordelijk bent voor het eindresultaat, pak je ook veel zaken zelf op. Dat maakt het werk veelzijdig. Die...